Inget för mig

Sjuka människor är inget för mig. Jag vill helst inte veta att de finns, men ibland ställs man ju inför dem oavsett om man vill eller inte. Till exempel på akuten. Där är de flesta människor sjuka. Det innebär att de
a) kräks
b) blöder
c) luktar illa
d) är gamla/fyllon (eller gamla fyllon)/missbrukare
dessutom är de allra flesta nästan nakna.

Jag är helt övertygad om att folk som kräks ska kräkas på mig. Mina kräknojjor har jag skrivit om tidigare på bloggen och på sjukhus är det nästan värst. Nästan lika illa som på nattbussar.

Därför läser jag just nu inte Crazypills blogg som jag annars gärna fnissar lite åt. Ledsen, Crazy. Så länge du kräks får du klara dig med dina andra läsare. De är väl bara några tusen?

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Crazypill är helt underbar (när hon inte är sjuk;) ) Näe, sjukdomar är inget för mig

2007-04-21 @ 22:05:50
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0