Avslutning!

Idag har jag haft avslutning på mitt extrajobb. Fick en himla fin påannonsering av Kjell. Nu outar jag lite vad jag jobbar med, men jobbet är ju avslutat och de flesta som läser min blogg känner ändå mig och vet vad jag jobbar med. Han påade min sista sändning med att det var min sista och att jag skulle börja jobba i Norrköping som stadsplanerare och sa att alla måste lyssna noga! Hoppas att de gjorde det. Det blev en bra sista sändning, tycker jag. Jag har även bjudit på fika vid desken idag.

Hej då jobbet, hej då.

Fast det är ju ett så bra jobb, när det går att tjuvlyssna på alla, så man känner liksom som att man är delaktig. Det är ju inte ens tjuvlyssning, det är ju meningen att man ska lyssna.

Kommentarer
Postat av: mandi

Hmm..vadå är du radiopratare??

2007-04-11 @ 20:23:36
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0